Тези та статті (О-Щ)

34. Омельченко О.В. - Україна, Запорізька область, КЗ «Любимівська  ЗОШ I –III ступенів», заступник директора з виховної роботи
Досвід патріотичного виховання учнів КЗ «Любимівська зош І-ІІІ ступенів» Михайлівського району Запорізької області

35. Охріменко О.М. - Україна м. Запоріжжя, Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 89
Сучасні орієнтири національно-гуманістичного виховання особистості

36. Патлах І.М. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний технічний університет, Інститут управління і права, доцент кафедри міжнародного туризму, кандидат політичних наук, доцент
Українська ментальність: політологічний аналіз

37. Пашков В.В. - ректор КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР,  доктор філософських наук, професор;
Барліт О.О. - доцент кафедри теорії та методики виховання КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, доктор філософії, доцент;
Богомолова Н.М. - співробітник МДЦ «Політика і освіта» КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, магістр державного управління
Соціально-педагогічна проблема буллінгу в освітньому середовищі як одна з основних перепон у розвітку особистості свідомого громадянина України

38. Пашкульський Т.Г. - Україна, Запорізька область, Ганнівський навчально-виховний комплекс, вчитель історії та правознавства
Стратегії громадянського та патріотичного виховання в контексті глобалізаційних процесів та викликів часу

39. Петришин Н.Є. – Україна, м.Житомир, аспірант кафедри філософії, Житомирського Державного університету імені Івана Франка
Проблема ідентичності в енцикліках пап римських

40. Позднякова О.Л. – Україна, м. Запоріжжя, комунальний заклад «Хортицький  національний навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр» Запорізької обласної ради, заступник директора з вищої та професійної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент

     41. Попович В.М. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізькій національний технічний  університет, кандидат філософських наук, доцент
Виховання патріота на засадах духовної освіти

42. Пришляк М.Б. - Україна, м. Львіваспірант Прикарпатського національного  університету ім. В.Стефаника
43. Ременюк Д.Д. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний технічний  університет, бібліотекар, магістр з соціальної роботи
44. Сiбіль О.І. - Україна, Запоріжжя,  КЗ «Запорізький обласний інститут  післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, доцент кафедри теорії та методики виховання, кандидат педагогічних наук
Громадянська освіта як чинник формування демократичного досвіду школярів

45. Свиридова Т.Ю. - Україна, Запорізька область, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель хімії, комплекс «Всесвіт»;
Павлюк Л.А. - Україна, Запорізька область, соціальний педагог, вчитель української мови та літератури  комплекс «Всесвіт» 

        46. Сергєєва Т.А. - Україна, м. Мелітополь, Комунальний заклад «Мелітопольське училище культури» Запорізької обласної ради
Формування особистості громадянина та патріота через навчальні дисципліни народної музичної творчості

47. Сергієнко К.А. - Україна, м. Запоріжжя, Класичний приватний університет, доцент кафедри конституційного, адміністративного та міжнародного права, к.ю.н., доцент
Особливості здійснення процесу патріотичного виховання молоді у вищих навчальних закладах

48. Скиртач Н.В. - Україна, м. Бердянськ, відділ освіти виконавчого комітету  Бердянської міської ради, методичний кабінет, завідувач;
Васильєва С.М. - Українам. Бердянськ, відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради, методичний кабінет, методист
Формування громадянської та загальнокультурної компетентностей учнів через їх залучення до проектної діяльності (практичний аспект)
            
49. Стариковська О.О. Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Обласний центр патріотичного  виховання молоді» ЗОР, завідуюча програмно-методичного сектору
Військово-патріотичне виховання молоді в контексті викликів сучасності

50. Стефанюк С.К., Україна, Харків, Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, професор, доктор філософії;
Гура С.П. Україна, Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, старший викладач кафедри теорії та методики виховання
Шляхи формування громадянської позиції в освітянському просторі та часі
   
51. Тищенко О.І. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, доцент кафедри інноваційних освітніх технологій, кандидат педагогічних наук, доцент
Військово-патріотичне виховання школярів в навчальному закладі як складова формування громадянської позиції

52. Усенко О.І. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний технічний  університет, кафедра соціальної роботи, старший викладач
Самоорганізація громадсько-політичних рухів у соціальних мережах

53. Чабан Н.І. - Україна, Херсон, Херсонський державний університет, доцент  кафедри мовної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент
Формування громадянської позиції у майбутніх культурологів на заняттях з «української мови (за професійним спрямуванням)»

54. Черних В.І. - Україна, м. Мелітополь, ЗОШ № 7, вчитель української мови та літератури вищої категорії, вчитель-методист
Є такий музей у Мелітополі

55. Шипіш Л.Я. - Україна, м.Запоріжжя, Запорізький металургійний коледж Запорізької державної інженерної академії викладач суспільних дисциплін
Теоретичні засади формування національної самосвідомості студентської молоді в ЗМК ЗДІА

56. Шульга Л.М. - Україна, м.Запоріжжя, Запорізький навчально-виховний комплекс «ОСНОВА», заступник директора, доктор філософії в галузі освіти;


5 комментариев:

  1. Проблема розбудови громадянського суспільства, демократичної правової держави є безпосередньо пов´язаною з розвитком правової свідомості та правової культури. Саме правова культура та правове виховання населення є соціальною гарантією дії верховенства правового закону в суспільстві. Слід зауважити, що наукове мислення та наукова правосвідомість у взаємодії з правовим мисленням і правосвідомістю особистості, що є головними елементами правової культури, здійснюють активний вплив на реалізацію верховенства правового закону. Тому надзвичайної актуальності набуває питання наукової розробки та практичного втілення нової системи громадянського виховання, мета якого - сформувати в середовищі молодого покоління комплекс громадянських якостей, потребу захищати інтереси України та реалізовувати свій особистісний потенціал на благо зміцнення вітчизняної державності.
    Формування правової свідомості і правової культури в нашому суспільстві не відбувалося і не може відбуватися у майбутньому стихійно, саме собою. Воно має бути результатом активної діяльності суспільства, усіх його громадян, кожної особи.
    По-перше, на формування правової свідомості і правової культури впливає увесь процес правотворчості, процес реалізації та застосування правових норм державними органами України, стан законності і правопорядку, розвиток правовідносин.
    По-друге, розкриття рушійних сил правової культури суспільства дозволяє вивести дослідження правової культури на нові рубежі з обліком інтенсивних процесів взаємодії національних правових культур. Значення цієї проблеми для України розкривається на прикладі адаптації законодавства України до міжнародних норм і стандартів прав людини, а також гармонізації законодавства України із нормативними актами Європейського Союзу.
    По-третє, головну увагу в процесі формування правової свідомості і правової культури суспільства потрібно все ж таки зосередити на формуванні в кожної людині позитивно-правових знань та психологічних механізмів поваги до права у структурі правосвідомості, визначення (що потребує наукового поняття) теоретичної моделі та концепції формування правової культури особи.
    Тому в Україні має постійно зростати внутрішня мотивація кожної особистості для активного формування правової самосвідомості та правової культури.

    ОтветитьУдалить
  2. Згоден із Наталєю, адже стихійна соціалізація молоді сприяє обмеженню духовного та предметного простору для дії безпосередньо громадянського виховання. Тому головне навантаження лягає на плечі педагогічного складу. Віддані ідеї української державності, вони повинні розробити таку систему громадянського виховання, яка б сприяла озброєнню молодих людей громадянськими знаннями і навичками, формуванню у них громадянського досвіду, необхідного для повноцінного розвитку громадянськості.
    Втім, щоб така робота була успішною, педагоги самі повинні відповідати тим критеріям громадянськості, які необхідні для ефективного подолання усіх труднощів соціокультурного характеру сучасного державотворення.

    ОтветитьУдалить
  3. З огляду на це, Андрію, перед освітою України, яка стоїть на шляху демократичних перетворень, постають нові завдання. Одне з них -формування особистості громадянина правового демократичного суспільства. Мова йде про придбання учасниками навчально-виховного процесу конкретного досвіду толерантності, партнерства, солідарності, консенсусу. Життя навчального закладу являє собою джерело становлення у молодого покоління поглядів і зразків поведінки. Саме робота зі зміни шкільного середовища спрямована на формування в учнів готовності брати участь у вдосконаленні суспільного механізму і особисто впливати на суспільно-політичне життя країни. Для цього учні повинні розуміти відносини між громадянами, громадянами і суспільством, громадянами і державою, повинні вміти жити в сучасному світі з його різноманіттям культур, володіючи способами діяльності, практичними вміннями, моделями громадянської поведінки.

    ОтветитьУдалить
  4. Добрый день, участники конференции. Меня как практического психолога школы заинтересовала статья Пашкова В.В. Сегодня это очень важная и актуальная тема, но к сожалению очень мало информации по этому поводу. Вынужден признать, что наша школа, как и многие другие уделяют очень мало внимания этому вопросу.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дійсно, шкільний буллінг розглядається в сучасному світі як серйозна соціально-педагогічна проблема. У країнах Євросоюзу не раз проводилися наради на рівні міністрів освіти і вироблялися законодавчі заходи щодо його профілактики. Антібуллінгові акції проводяться як на місцевому, так і на національному і навіть міжнародному рівні.

      Удалить