Тези та статті (А-М)


1. Арабаджиєв Д.Ю. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізькій національний технічний  університет, доцент. к.пол.н.
Уткіна С.В. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізькій національний технічний  університет
2. Армаш Н.О.Україна, м. Запоріжжя, Класичний приватний університет, д.ю.н, доцент, завідуюча кафедри конституційного, міжнародного  та адміністративного права Класичного приватного університету
Пєтков С.В.Україна, м. Запоріжжя, Класичний приватний університет, д.ю.н, професор, професор кафедри конституційного, міжнародного та адміністративного права Класичного приватного університету
З'язок людини і держави як основа публічної служби


3. Бабарикіна Н.А. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізькій національний технічний    університет
Формування громадянської ідентичності в умовах становлення громадянсько суспільства в Україні

4. Барліт А.Ю. - Україна, Запоріжжя. Запорізький національний університет
5. Бекдамирова Л. З. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізькій національний технічний  університет
Соціальна активність молоді як чинник становлення молодого громадянина- патріота

6. Бережок С.В. - Україна, м.Запоріжжя, Запорізький навчально-виховний комплекс  «Вибір»,  вчитель історії та правознавства
            Патріотичне виховання молоді в Запорізькому навчально-виховному комплексі «Вибір»

7. Боровик Ю.А. -  Україна, м. Запоріжжя. Запорізький коледж радіоелектроніки  Запорізького національного технічного університету, викладач

8. Василенко В.А.Україна, м. Суми, Сумська філія Харківського національного   університету внутрішніх справ

9. Василенко М.Є. - Україна, м. Суми, Сумська філія Харківського національного   університету внутрішніх справ, доцент кафедри юридичних дисциплін, к.п.н.
Теоретико-практична підготовка правознавців до консультування у контексті сучасної парадигми юридичної освіти

10. Веселовська О.В - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький колегіум № 98  Запорізької міської ради Запорізької області, вчитель англійської мови
    Люта Л.М. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький колегіум № 98 Запорізької міської ради Запорізької області, вчитель російської мови


11. Гайда Л.А - Україна, м. Кіровоград, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», методист науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров'я
Використання навчально-методичного комплекту «Кіровоградщина. Історія рідного краю» у процесі формування патріотичних якостей учні. Навчальна програма гуртка «Кіровоградщина. Історія рідного краю»

12. Голдобіна К.Б. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, науково-методичний центр позашкільної освіти, методист
Формування громадянської свідомості дітей та підлітків засобами позашкільної освіти


14. Горшкова О.Г., - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут   післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, к.п.н., доцент кафедри теорія та методика виховання.
Заруба С.П. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР
Сутність громадянського виховання сучасної молоді

15. Гребеник Ю.С. - Україна, м. Суми, Сумський державний університет, викладач  іноземних мов
Формування почуття відповідальності у студентів медичних коледжів Сполученого Королівства

       16. Гурнік Л.В. - Україна, м. Рівне, Рівненський ОІППО, доцент кафедри педагогіки, психології та коррекційної роботи
Особливості організації громадянського виховання у системі дошкільної освіти

        17. Данилюк С.З. - Україна, Запорізька область, смт. Михайлівка, Михайлівський  НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія», вчитель історії та правознавства
Краєзнавчо-пошукова і дослідницька робота як складова формування патріотизму і громадянської свідомості учнів

18. Дорошенко З.П. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР
Формування морально-етичних норм поведінки у дітей дошкільного віку: дослідження та нові напрямки роботи

19. Єжова Т.Є. – Україна, м. Київ, доцент кафедри спеціальної психології, коррекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка
Використання потенціалу громадських організацій інвалідів для формування соціальної активності підлітків та молодих людей з особливими потребами

20. Земко Н.О.- Україна, м. Бердянськ,  Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 4, заступник директора з навчально-виховної роботи
Актуальність громадянської освіти в Україні

21. Зоря Ю.М. - Україна, м. Черкаси, Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради
Сутність і структура сучасного процесу патріотичного виховання старшокласників

22. Зубцова Ю.Є. - Україна, Запоріжжя КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж» ЗОР, к. п. н.
Патріотичне виховання студентів вищих педагогічних навчальних закладів

23. Іова  В.Ю. - Україна, м. Хмельницький, старший викладач кафедри теорії та методик суспільно-гуманітарних дисциплін Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Громадянське виховання як суспільний пріоритет

24. Кожевникова А.В. - Україна, Мелітополь, Мелітопольський державний  педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, старший викладач кафедри педагогіки і педагогічної майстерності, к. п. н.
Специфіка громадянського та патріотичного виховання в освітньому процесі педагогічного університету

 25. Каменєва Т.В. - Україна, м.Запоріжжя, КЗ «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум» ЗОР, педагог-організатор
Досвід громадянського виховання в загальноосвітніх навчальних закладах

      26. Коробова О.О. Україна, м. Бердянськ, Бердянська спеціалізована школа № 16 з поглибленим вивченням іноземних мов Бердянської міської ради Запорізької області, заступник директора з навчально-виховної роботи; вчитель-методист вищої категорії
Формування в учнів ціннісного ставлення до суспільства і держави

27. Кравець Т.І. – Україна, м.Запоріжжя,  Комунальний заклад  «Запорізький  обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою «Захисник» Запорізької обласної ради, вчитель фізики,  вчитель вищої категорії,  вчитель – методист
Формування особистості громадянина на уроках фізики в умовах військового ліцею
         
28. Кравченко Г.О. - Україна, Запоріжжя, ЗОШ №103, вчитель російської мови, літератури та художньої літератури
Громадянське та патріотичне виховання школярів

29. Кузьменко Ю.В. - Україна, м. Херсон, кандидат педагогічних наук, доцент, член-кореспондент Міжнародної академії наук педагогічної освіти, доцент кафедри теорії і методики викладання соціально-економічних дисциплін Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради
Роль патріотичного виховання при формуванні сучасного громадянина та патріота України

30. Лісіцин В.В. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут  післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, старший викладач кафедри філософії та суспільно–гуманітарних дисциплін, к.філос. н.
Фактор справедливості у визначенні патріотизму та громадянськості

    31. Лук'янчук Е.А. - Україна, м.Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, методист обласного науково-методичного центру моніторингових досліджень якості освіти
Виховання ціннісного ставлення до себе як чинник розвитку особистості учнів

32. Мальований М.М. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, зав. каф. теорії та методики виховання, к.ф.н., доцент
Мальована Л.І - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький ЗНЗ № 100, вчитель української мови
Козацькі традиції – основа формування національно-патріотичної свідомості українського юнацтва

33. Міхайлова О.Л. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький колегіум №98, вчитель історії

34. Могілевська В.М.- Україна, м. Запоріжжя, директор науково-методичного центру позашкільної освіти КЗ «Запорізький обласний інститут  післядипломної педагогічної освіти» ЗОР

35. Мяло П.І. - Україна, м. Запоріжжя. Управління з питань внутрішньої політики та  зв’язків з громадськістю Запорізької облдержадміністрації, к. і. н.




22 комментария:

  1. Очень актуальная тема и не менее проблемная. Думаю, что дискуссия будет интересной.

    ОтветитьУдалить
  2. Денис Иванович8 октября 2014 г. в 23:48

    Сегодня это очень актуальные вопросы. Их нельзя оставлять без внимания.

    ОтветитьУдалить
  3. Сподобалася стаття про козацькі традиції. Проте, на думку авторів, чи відповідає сучасне козацтво критеріям патріотичного виховання? Та чи потрібно головну увагу приділяти саме традиціям козацтва?

    ОтветитьУдалить
  4. Погоджуюсь з дослідником Мяло П.І., щодо підвищення ролі освіти у виховання громадян, здатних протистояти інформаційній агресії з боку інших держав. Хотілось би дізнатися, яким чином автор пропонує це зробити в консервативній освітній сфері?

    ОтветитьУдалить
  5. Багато статей викликали зацікавленість. Але найбільш увага зосередилася на декількох статтях, що присвячені освіті та інформаційній безпеці, ціннісному ставленню учнів до суспільства та держави, поняттю ідентичності. Теми, які автори висвітлили в своїх статтях, мають гостру актуальність. Важливим є широке висвітлення порушених в статтях проблем, обмін досвідом та прикладне застосовування теоретичних та емпіричних напрацюваннь авторів.

    ОтветитьУдалить
  6. Шановні дописувачі у своїх публікацііях висвітлили різні боки проблеми, проте хочеться звернути увагу і на актуальність мовного питання. Саме сьогодні велика кількість громадян ідентифікують себе з Україною завдяки відмінному володінню українською мовою. Сьогодні говорити українською - модно. І це теж частина і патріотичного, і громадянського виховання. У будь – якому суспільстві актуальним завжди залишається питання мовного визначення особистості. У зв’язку з тим, що відбувається міграція населення, тісно співпрацюють різні мовні групи в науці, техніці, культурі тощо, відбувається тісний контакт різних мов. Важливо зауважити, що й культура певного етносу, й культура окремої особистості тісно пов’язані з феноменом мови. Дійсно, з одного боку, рідна мова є безцінним скарбом для кожного народу, вона містить літопис його історії й духовного життя, відображає його основні традиції та звичаї. Мова дає змогу забезпечити культурну наступність між поколіннями й залучення молоді до провідних національних цінностей. З іншого боку, мова відіграє важливу роль у культурному становленні людини, бо саме за допомогою мови відбувається її соціалізація, в процесі якої вона відчуває причетність до культури свого етносу й взагалі до загальнолюдської культури. Мова є також основним засобом для розбудови індивідом відносин із іншими людьми та організації взаємодії з ними. Причому А. Білецький відзначає, що мова не може існувати сама по собі, вона існує в людському суспільстві, похідною від якого вона є. Мова є невід’ємною ознакою таких спільнот, як рід, плем’я, нація. Мова існує в свідомості членів суспільства, реалізується під час процесу мовлення й зберігається в її усних чи письмових результатах. Причому кожний носій мови докладає свій доробок у її розвиток. Як підкреслює автор, саме за допомогою фонетичних, лексичних, граматичних, стилістичних значень відображається знання народу про світ, його структуру та ставлення людей до нього. Треба наголосити, що доскональне володіння мовою є життєвою необхідністю для кожного члена суспільства та важливою передумовою його особистісної самореалізації в різних сферах життєдіяльності. Вільне володіння мовою, дотримання вербальних і невербальних норм спілкування нею відображається у понятті мовної культури, яка є одним із важливих показників всебічного розвитку та високого рівня культурної особистості. Плекаймо українську мову, любімо рідну мову і вивчаймо мови міжнародного і міжнаціонального спілкування.

    ОтветитьУдалить
  7. Від того, якою буде молодь сьогодні, які цінності становитимуть ядро її свідомості, від того, наскільки молоді люди будуть готові до нового типу соціально відповідальних відносин, залежить, яким буде майбутнє нашої країни.Чималий потенціал мають позашкільні навчальні заклади щодо формування громадянської свідомості та відповідальності у дітей та підлітків. На виконання пріоритетних освітніх завдань позашкільні навчальні заклади шляхом застосування відповідних виховних технологій і організаційно-педагогічних форм реалізовують можливість впливати на соціальне становлення учнівської молоді, формування громадянської свідомості та виховання громадянської відповідальності дітей та підлітків. Вважаємо, що сьогодні потрібно ширше використовувати можливості ПНЗ для виховання патріотів нашої країни.
    директор НМЦПО В.М.Могілевська
    методист НМЦПО К.Б.Голдобіна

    ОтветитьУдалить
  8. Школа визнається осередком формування громадськості, що має сприяти розвитку демократичної, політичної культури, громадянської компетентності політико-правових знань, політичних умінь, гідності та відповідальності у молодих людей, усвідомлення і сприйняття ними демократичних принципів життя та пріоритету прав людини.
    Тому,створення умов для формування особистості громадянина України, якому притаманні правова культура, усвідомлення цінності свободи, прав людини, відповідальністі, готовністі до компетентної участі у громадському житті – є завданням сучасної системи виховання.

    ОтветитьУдалить
  9. Независимый политический эксперт9 октября 2014 г. в 08:08

    Актуальность темы конференции подтверждается не только потребностями науки и педагогической практики, но и всеобщим желанием граждан украинского общества жить в демократическом правовом государстве, но и их же возможностью "заставить" власть действовать в рамках правового поля, что позволит сохранить единство государства. Это возможно при одном условии: когда власть не будет "играться" с гражданами своего государства во всевозможные реформы, а будет воспринимать позицию гражданского общества как конструктивную, государственно-образующею силу.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Василий Иванович9 октября 2014 г. в 22:33

      Согласен с мнением эксперта, но каким образом возможно "заставить" власть действовать в рамках правового поля? Гражданское общество у нас только-только кристаллизируется

      Удалить
    2. Коли до рук людини потрапляє влада правові поля зникають, можливості розширюються, жадоба й неуміреність беруть верх. Адже чим більше ти маєш, тим більше ти хочеш.

      Удалить
  10. Красной нитью проходит через все направления системы воспитания – патриотическое воспитание. Вопросы патриотического воспитания были актуальны всегда, но особенно остро они встают сегодня – в годы перемен, когда рушатся установленные связи и массовое сознание подвергается испытанию новизной. Именно в это время, мы считаем, важно не растерять накопленное, не пойти на поводу быстро меняющихся веяний, а чётко осознавая систему способную воспитывать в подрастающем поколении чувство сопричастности к системе культурных ценностей, к истории и традициям своей Родины, своего государства, деятельной любви к Отечеству.

    ОтветитьУдалить
  11. Прививать молодёжи гордость за принадлежность к своему народу и его свершениям, воспитывать чувство уважения к национальным святыням и символам, к культурному наследию и историческому прошлому Украины, к её славным традициям, а также готовность к достойному и самоотверженному служению обществу и государству - эти направления воспитания актуальны как никогда. Спасибо за поднятую тему.

    ОтветитьУдалить
  12. Такі конференції потрібні тому, щоб по-перш, влада і суспільство і всі ми – українці, почули свій ГОЛОС, по-друге, - щоб ми самі через своє Слово побачили свою Здатність до свідомого суспільного вибору, метою якого є побудова справді суверенної, незалежної, соціальної, правової держави, - УКРАЇНИ !
    Громадянин.

    ОтветитьУдалить
  13. Патріотичне виховання передбачає постійний пошук нових
    ефективних форм і методів впливу на майбутніх громадян України. В ньо-
    му зацікавленні держава, уряд, громадянські організації, всі, хто прагне ві-
    дстояти незалежність України, примножити національні надбання, гідно
    представляти державу за її межами. Сподіваюсь, що дана конференція допоможе викладачам навчальних закладів знайти ефективні методи виховання.

    ОтветитьУдалить
  14. Багато є цікавих статей, але особливу увагу привернули статті орієнтовані на виховання патріотизму дітей та підлітків засобами позашкільної освіти. Погоджуюсь з усіма авторами, що патріотизм та любов до своєї країни закладається ще з малку і починати треба перш за все із поваги до культури, традицій та історії України.
    Сподобалась стаття Голдобіна К.Б., де дуже чітко та комплексно розглянуто шляхи реалізації виховного потенціалу в позашкільних навчальних закладів з формування громадянських ціннісних орієнтацій у дітей та підлітків.

    ОтветитьУдалить
  15. Статті досить цікаві та актуальні. Важливість впровадження громадянської освіти в систему загальної середньої освіти зумовлена багатьма чинниками: історична необхідність у становленні громадянського суспільства в Україні; потреба у формуванні свідомого громадянина, зміст предмету та його форми викладання сприяють формуванню громадянської компетентності учнів.
    Громадянська освіта та патріотичне виховання молоді повинні бути базою, на основі якої зростатиме співпраця громадян, представників органів місцевого самоврядування і державної влади. Таке навчання та виховання допоможе подолати значну кількість труднощів та існуючих проблем побудови громадянського суспільства в Україні.

    ОтветитьУдалить
  16. Зараз ця тема в українському суспільстві лунає гучніше за інші. Питання патріотичної самосвідомості українців, я вважаю, є найголовнішою запорукою проблем сьогодення нашої Батьківщини. Недарма автори статей підкреслили визначення людини, як патріота або як громадянина, якому просто не байдужа рідна держава, здобуваючи середню або вищу освіту. Бо саме там молодь проходить період становлення, формування своєї індивідуальності та призвичаюється до манери життя суспільства. Тому головною метою системи освіти повинно бути закладати у серця дітей та молодих людей, якщо не безмежну любов до рідного краю, то хоча б щиро виражену повагу.

    ОтветитьУдалить
  17. Погоджуюсь, що громадянська освіта та патріотичне виховання повинні бути базою співпраці різних інституцій держави, але все це повинно перш за все, виходити з родини. Батьки першими формують свідомого громадянина, а завдання науки та вчительства підтримувати цю співпрацю та шукати нові методи та форми цієї співпраці.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Карина Безлепкина9 октября 2014 г. в 23:53

      Звичайно провідна роль у формуванні особистості належить сім’ї, яка відповідає за соціальне відтворення населення, за його національний, моральний, духовний розвиток, за створення певного способу життя.
      Але що робити коли в сім'я не патріотична, коли вони живуть в країні й не плекають до неї любові? Щей сім'ї бувають різні, коли наприклад батьки більш зайняти тим щоб забезпечитти дитину матеріально. Тому я згодна зі статтями, що виховання у дітей патріотизму має лягти на "плечі" учбових закладів. Адже саме на патріотично вихованних людей буде триматися країна.

      Удалить
  18. Патриотизм должен проявляться не только в ношении вышыванок, вывешивании флага на балконах и т.д. (хотя, это тоже важно). Я считаю, что патриотизм, прежде всего, должен быть в гуманизме, правилах этикета в обществе.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Повністю з Вами згодна. Адже патріотизм керує свідомістю нороду, штовхає його на подвиги, виховує сильних духом людей. Громадянин. який ціною власного життя йде захищати Батьківщину, без страху й болі добивається мети, або той, хто вчора носив вишиванку, а сьогодні відвертається від своєї країни при найменшій її поразці.. хто ж з них справжній патріот?

      Удалить